Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ
Ժամանակահատվածը՝ փետրվար ամիս
Նախագծի նպատակը — Ծանոթացում Թումանյանի ստեղծագործություններին։
Նախագծի խնդիրները՝ թումանյանական ստեղծագործությունների միջոցով զարգացնել սովորողների բանավոր և գրավոր խոսքը, վերլուծական, քննադատական մտածողությունը, ստեղծագործական երևակայությանը, անկաշկանդ արտահայտելու կարողությունը ։
Լեզվագործունեության հիմնական խնդիրներ՝
Սովորողը պետք է կարողանա ներկայացնել կարդացածը (պատմելով, բեմադրելով): Պատասխանել կարդացածի վերաբերյալ հարցերին (բանավոր, գրավոր):
Անհասկանալի բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել, գտնել հոմանիշները, հականիշները: Տեքստում գտնել հարցի պատասխանը հիմնավորող բառը, բառակապակցությունը, միտքը:Կարդացած նյութը հարցերի օգնությամբ համառոտ վերարտադրել։ Կարդացած կամ լսած տեքստը պատմել իր կամ հերոսներից մեկի անունից:Խմբի հետ պատմություն հորինել, շարունակել ընկերների հորինածը: Ստեղծագործությանը, իրավիճակին համապատասխանող առած-ասացվածքներ գտնել, բացատրել: Հորինել և գրառել պատմություններ (3-5 պարզ նախ.): Նոր բառեր կազմել՝ միացնելով տրված վանկերը, բառերը, ածանցները: Առանձնացնել բառի արմատը, ածանցը: Տարբերել առարկայի թիվը՝ եզակի և հոգնակի, գիտի հոգնակիի կազմության ձևերը: Առանձնացնել հատուկ և հասարակ անունները։
Ընթերցանության նյութեր, լեզվագործունեության համար էլեկտրոնային թերթեր ՝
Ծիտիկի օրորը_հովհաննես Թումանյան
Մի բաց նամակ ամենքին_Հովհաննես Թումանյան
Չարի վերջը_Հովհաննես Թումանյան
Կացին ախպերը Հովհաննես Թումանյան
Անբան Հուռին Հովհաննես Թումանյան
Կիկոսի մահը Հովհաննես Թումանյան
Սուտլիկ որսկանը Հովհաննես Թումանյան
Գործողությունների ընթացքը՝
Մայրենի +մեդիատեխնոլոգիա —Նյութերը ձեռք են բերվել «Իմացումի հրճվանք» լաբորատորիայի «Ընթերցարան» բաժնից, հանրագիտարաններից, էլեկտրոնային գրականությունից:
Ռոդարիական հնարքների կիրառում —Թումանյանի ստեղծագործություններից վերցնում ենք հատվածներ և այնպես դասավորում, որ ստացվի անսովոր, զարմանալի մի պատմություն:
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- Ստեղծագործական երևակայության երկանդամություն.
Տրվում են բառեր , որոնցով պետք է պատմություն կամ հեքիաթ հորինեն: Բառերը վերցնում ենք հեքիաթներից. օրինակ «Կագին ախպերը» հեքիաթից վերցնում ենք 5 բառ և ևս 5 բառ «Սուտլիկ որսկանը» հեքիաթից , սկսում ենք մի նոր հեքիաթ հորինել :
- Հեքիաթների շիլափլավ
- Շուռ տված հեքիաթներ
- Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
Խմբային աշխատանք — Սովորողները բաժանվում են պայմանական խմբերի ։ Ընթերցում են Թումանյանի ստեղծագործություններից «Չարի վերջը»։ Այդ ստեղծագործությունը բաժանում ենք հատվածների ։ Ամեն խումբ paint ծրագրով նկարում է այդ հատվածը։ Հետո դերերով կարդում են։ Քննարկելիս մի խումբը մեղադրում է բացասական հերոսներին, մյուսը ՝ փորձում է արդարացնել ։ Սովորողները պետք է կարողանան հիմնավոր փաստարկներով համոզել հակառակորդ թիմերին , որ իրենք իրավացի են: Այնուհետև ամեն խումբ ձայնագրում է ստեղծագործության իրեն բաժին հասած հատվածը, փորձում է աուդիոգիրք պատրաստել: Այս մեթոդով ստեղծվում է թումանյանական ստեղծագործությունների աուդիոփաթեթ ։
Տեխնոլգիական աշխատանքներ — Թափոններով, կավով, պլաստիլինով ստեղծում ենք թումանյանական հերոսներին( կկվին, աղվեսին, ագռավին) և ներկայացման մեջ օգտագործում:
Ընտանեկան նախագծեր —
- Թումանյանական օրեր» ուսումնական նախագիծը շարունակվում, տեղափոխվում է ընտանիք՝ ներառելով սովորողի ընտանիքի անդամներին: Ընտանիքում ստեղծվում են թումանյանական տարբեր ներկայացումներ, ընթերցումներ, որոնք մեդիայի շնորհիվ հասանելի են դառնում բոլորին:
- Ընտանիքում` հարազատների, տատիկ-պապիկների, ծանոթ-բարեկամների հետ թումանյանական ստեղծագործությունների պատմում, դերախաղ:
Երաժշտական գործունեություն՝
«Թումանյանը երաժշտության մեջ» նախագծի մասնակցություն
Ուսումնական ճամփորդություն
Թումանյանի անվան տիկինիկային թատրոն
Թումանյանի անվան զբոսայգի
Նախագծի ընթացքում օգտագործվող թվային միջոցներ`
-էլեկտրոնային գրատախտակ
-Նեթբուք-նոթբուք
-Ձայնագրիչ
-Թվային ֆոտոապարատ
Ամփոփում՝
- Նշում ենք փետրվարի 19-ը՝ Հ. Թումանյանի ծննդյան 15… ամյակը, և գիրք նվիրելու օրը
- Բերանացի կարդում ենք Թումանյան
- Մեդիաբանաստեղծությունների ներկայացում
- Մեդիահեքիաթների, անիմացիոն մուլտերի ներկայացում
- Դասարանական երաժշտական թատրոն