Рубрика: 2021-2022 ուսումնական տարի, Հաշվետվություն, Ձմեռային ճամբար

Հունվար ամսվա ամփոփում

Նախագծեր՝

Հունվարյան ստուգատեսներ և նախագծեր

Արդյունքներ՝

«Ես կարողանում եմ » հաշվետվություն
«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ․ ամփոփում
Մարզական ստուգատես
Համագործակցային նախագիծ Հարավ- Արևմուտք


Ընկուզախաղեր
Բարբառային ընթերցումներ
Կառուցողական խաղեր
Ճանաչենք հրաշագործ մեղվին
Համագործակցային նախագիծ Ppwer Point
Դդմային մարզական սպորտլանդիա
Սովորող-սովորեցնող նախագիծ. Quizizz.com կայքի միջոցով խաղ-վիկտորինայի ստեղծում
Իմ ճամփորդական պայուսակը

Ռադիո
«Ցոլքեր» ռադիոյի եթերում ճամբարականները պատմում են ճամբարային օրերի մասին
«Ցոլքեր» ռադիոյի եթերում խոսում ենք դդմի մասին
Ուսումնական ճամփորդություններ
Մհեր Մկրտչյան արտիստական թատրոնում 24․12․2021
Ուսումնական ճամփորդություն դեպի MIND CENTER
Ձմեռային մարզական խաղերը Ջրվեժի արգելոցում

Հեռավար ուսուցման ժամատախտակ
Սյուզի Հովհաննիսյանի անհատական էջը

Автор:

Բարև: Ես Աշխեն Թադևոսյանն եմ՝ այս բլոգի հեղինակը: Հրավիրում եմ քեզ ընթերցելու իմ բլոգը: Դու այստեղ կգտնես , ամենահետաքրքիրն ու անսպասելին: Աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий