Рубрика: 2022-2023 ուսումնական տարի, Ձմեռային ճամբար

Ճամբարային առաջին շաբաթվա ամփոփում

Շաբաթը սկսեցինք «Ուսումնական ձմեռ» նախագիծն ամփոփելով: Մարզական նորմատիվների հանձնումը լավ առիթ էր բերելու բոլորիս մարզական վիճակի: Մարզական հանդիպում ունեցանք Արևելյան դպրոցի մեր ընկերների հետ: Դե էլ ինչ ճամբար եթե չես սովորում և չես սովորեցնում: Արևմտյան դպրոցի 13-րդ ջոկատը ընկեր Գրետայի հետ սովորեցրեցին մեզ նոր և արդեն ծանթո Quizziz ծրագիրը: Սովորողները շատ արագ յուրացրին ծրագիրը և սկսեցին ինքնուրույն ստեղծել խաղ- վիկտորինաներ: Իսկ մենք մեր կրտսեր ընկերներին սովորեցրինք Word ծրագիրը: Ճամբարի ընթացքում կարդացինք , քննարկեցինք հայկական ժողովրդական հեքիաթ՝ «Անա թագավորի հեքիաթը», «Ես ձյան փաթիլ եմ» հորինուկով էլ ամփոփեցիքն ճամբարային առաջին շաբաթը:

Автор:

Բարև: Ես Աշխեն Թադևոսյանն եմ՝ այս բլոգի հեղինակը: Հրավիրում եմ քեզ ընթերցելու իմ բլոգը: Դու այստեղ կգտնես , ամենահետաքրքիրն ու անսպասելին: Աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий