Рубрика: 2021-2022 ուսումնական տարի, Մանե Պողոսյան, Մարիկա Վարդանյան, Մհեր Հովհաննիսյան, Նարե Նահապետյան, Ռուբեն Հովսեփյան, Սեբաստացու օրեր, Ալեքս Բադալյան, Աննա Սերոբյան, Արարատ Եսայան, Արսեն Մաթևոսյան, Արևիկ Թադևոսյան, Գաբրիել Մովսեսյան, Դրո Շիրվանեան, Էմմա Սահակյան, Լուսինե Վարդանյան

Սեբաստացի ուսուցիչը

Լուսինե Վարդանյան

Իմ Սեբաստացի ուսուցիչները շատ բարի,արդարամիտ են :Երբ մենք վատ ենք զգում, տխրում ենք, նրանք մեզ գրկում են ու աջակցում:

Արարատ Եսայան

Սեբաստացի ուսուցիչը խելացի է, գեղեցիկ է, բարի և ընկերասեր: Նա տալիս է գիտելիքներ երեխաներին: Նա կազմակերպում է հետաքրքիր օրեր մեր դասարանի համար: Նա իմ սիրելի ընկեր Աշխենն է:

Արևիկ Թադևոսյան

Իմ ուսուցիչները լավն են և գեղեցիկ են:

Ընկեր Աշխեն – ընկեր Աշխենը շատ գեղեցիկ է և շատ նուրբ է: Նա շատ-շատ բաներ գիտի և շատ է սիրում գրքեր կարդալ: Ընկեր Աշխենին ես շատ եմ սիրում:

Ընկեր Աստղիկ-ընկեր Աստղիկը երկարօրյայի ուսուցիչն է: Նա շատ բարի է: Ընկեր Աստղիկը թղթից հետաքրքիր իրեր է պատրաստում ու նվիրում բոլորիս:

Ընկեր Վալենտինա- մեր անգլերենի ուսուցչուհին է: Նրան հեռվից ճանաչում ենք խուճուճ մազերից: Շատ գեղեցիկ է ընկեր Վալենտինան, և ուրախ են անցնում նրա դասերը:

Ընկեր Մարյանա – ընկեր Մարյանան մեր ռուսերենի նոր ուսուցչուհին է: Նա լավն է:

Ընկեր Առնոլդ-ընկեր Առնոլդը միշտ հաղթում է: Նա իմ շախմատի ուսուցիչն է: Նա կարողանում է շատ լավ մտածել: Ես ընկեր Առնոլդին շատ-շատ եմ սիրում:

Читать далее «Սեբաստացի ուսուցիչը»

Рубрика: 2021-2022 ուսումնական տարի, Մարիկա Վարդանյան, Մհեր Հովհաննիսյան, Ռուբեն Հովսեփյան, Սեբաստացու օրեր, Ալեքս Բադալյան, Անժել Դանիելյան, Աննա Սերոբյան, Արսեն Մաթևոսյան, Արևիկ Թադևոսյան, Գաբրիել Մովսեսյան, Դրո Շիրվանեան, Էմմա Սահակյան, Լուսինե Վարդանյան

Իմ սեբաստացի ընկերը

Լուսինե Վարդանյան

Ես մտածում եմ, որ Մանեն իսկական Սբաստացի է: Որովհետև նա շատ բարի է ու մաթեմատիկա և նկարչություն է սովորում: Եվ մտածում եմ, որ Աննան իսկական Սեբաստացի է: Նա շատ բարի և սիրում է մաթեմատիկա,մայրենի և ռուսերեն:Դրա համար ես մտածում եմ որ Աննան ու Մանե իսկական Սեբաստացի են:

Էմմա Սահակյան

Ռուբեն Հովսեփյան

Իմ սեբաստացի ընկերներից մեկն Ալեքսն է։ Նա բարձրահասակ է, ունի շագանակագույն մազեր։ Ես նրան շատ եմ սիրում։ Մենք միասին խաղում ենք, լողում ենք, հեծանիվ ենք վարում։ Սիրում ենք նաև միասին ճամփորդել։

Անժել Դանիելյան