Рубрика: 2021-2022 ուսումնական տարի, Մարիկա Վարդանյան, Մհեր Հովհաննիսյան, Ռուբեն Հովսեփյան, Սեբաստացու օրեր, Ալեքս Բադալյան, Անժել Դանիելյան, Աննա Սերոբյան, Արսեն Մաթևոսյան, Արևիկ Թադևոսյան, Գաբրիել Մովսեսյան, Դրո Շիրվանեան, Էմմա Սահակյան, Լուսինե Վարդանյան

Իմ սեբաստացի ընկերը

Լուսինե Վարդանյան

Ես մտածում եմ, որ Մանեն իսկական Սբաստացի է: Որովհետև նա շատ բարի է ու մաթեմատիկա և նկարչություն է սովորում: Եվ մտածում եմ, որ Աննան իսկական Սեբաստացի է: Նա շատ բարի և սիրում է մաթեմատիկա,մայրենի և ռուսերեն:Դրա համար ես մտածում եմ որ Աննան ու Մանե իսկական Սեբաստացի են:

Էմմա Սահակյան

Ռուբեն Հովսեփյան

Իմ սեբաստացի ընկերներից մեկն Ալեքսն է։ Նա բարձրահասակ է, ունի շագանակագույն մազեր։ Ես նրան շատ եմ սիրում։ Մենք միասին խաղում ենք, լողում ենք, հեծանիվ ենք վարում։ Սիրում ենք նաև միասին ճամփորդել։

Անժել Դանիելյան

Автор:

Բարև: Ես Աշխեն Թադևոսյանն եմ՝ այս բլոգի հեղինակը: Հրավիրում եմ քեզ ընթերցելու իմ բլոգը: Դու այստեղ կգտնես , ամենահետաքրքիրն ու անսպասելին: Աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий