Ժամանակահատված՝ 01.03 – 07.04
Մասնակիցներ՝ 2․1 դասարանի սովորողներ
Խնդիրներ
- Մեդիահմտությունների զարգացում
- Բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում՝ սեփական մտքերը ազատ, անկաշկանդ և ճիշտ ձևակերպելու կարողության ձևավորում
- Տեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում և զարգացում
- Բույսերի խնամքի, բազմացման կարողության ձևավորում
- Տոնին նվերներ պատրաստելու, նվիրելու կուլտուրայի ձևավորում
- Մաթեմատիկական մտածելակերպի զարգացում
Նախագծի ընթացքը ՝
Մաթեմատիկա+ մեդիա
Տեղեկանալ թե, ե՞րբ է ծնվել մայրիկը /օր, ամիս, տարի/ , քանի տարով ես փոքր մայրիկից, մայրիկը քանի տարով է մեծ քեզնից: Հետաքրքիր խնդիրների ստեղծում:
Մայրենի լեզու + ստեղծականություն + մեդիա
- Աշխատանք անհատական բլոգներում. Պատում մայրիկների մասին (նկարագրություն, բնութագրում, մասնագիտություն, նախասիրություններ)
- Հարցազրույց մայրիկների հետ
Հարցազրույցի միջոցով պարզել մանրամասներ մայրիկների նախասիրությունների (սիրած ուտեստը, գույնը, երկիրը, եղանակը և այլն) մասին: Հորինուկներ և աքրոստիկոսներ մայրիկի, անվան մասին տղեկություն, նշանակություն:
Տեխնոլոգիա + մեդիա
- Տոնական բացիկներ պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային):
- Գարնանային շարժական բացիկների պատրաստում
- Ծաղկային թաղարների ստեղծում ու ձևավորում:
- Մայրիկների դիմանկարների շարք (paint-ով, գուաշով):
- Կավով ծեփում ենք մայրիկների դիմապատկերը
Արդյունքներ՝